Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
04.06.2011 14:40 -
Новият подход в рекламирането
Отдавна хитър подход в предлагането на продукти е включването на децата в рекламите, по косвен и пряк начин. Участието на деца в рекламните клипове цели да събуди интереса на вашите деца и те съответно да се асоциират с героите от телевизията. По-конкретно да влязат в тяхната роля, да извършват техните действия- било то готвене или облизване на бисквитки и да употребяват същия продукт. Веднъж харесали рекламата, те държат да им закупите конкретната марка продукт. При този тип реклами посланието е насочено не към този, който реално извършва покупката, а към този, който е инициаторът на покупката.
Подобен подход има и в рекламите за продукти за домашни любимци. Например компанията наGranata Pet Snack, която се провежда от съвсем скоро е една идея по-напред във времето. Тя действа донякъде агресивно, но право в целта. Състои се в следното: Билборд, рекламиращ кучешка храна, ви кани да направите дегустация на този продукт, използвайки приложение на мобилния си телефон. След като дадете своето съгласие по електронен път, от кутия, намираща в долната част на билборда, излиза една порция от въпросната храна. Вашият домашен любимец, разбира се, се впуска охотно...Посланието на кампанията гласи Checi in! Snack out! /Провери! И похапни!/. Можете да разгледате тук:
Подобен подход има и в рекламите за продукти за домашни любимци. Например компанията наGranata Pet Snack, която се провежда от съвсем скоро е една идея по-напред във времето. Тя действа донякъде агресивно, но право в целта. Състои се в следното: Билборд, рекламиращ кучешка храна, ви кани да направите дегустация на този продукт, използвайки приложение на мобилния си телефон. След като дадете своето съгласие по електронен път, от кутия, намираща в долната част на билборда, излиза една порция от въпросната храна. Вашият домашен любимец, разбира се, се впуска охотно...Посланието на кампанията гласи Checi in! Snack out! /Провери! И похапни!/. Можете да разгледате тук:
Как да кажете „Ние сме най-добрите” без ...
Рекламиране чрез брошури
15 съвета за страхотно заглавие на Вашия...
Рекламиране чрез брошури
15 съвета за страхотно заглавие на Вашия...
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.