Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2011 14:40 - Новият подход в рекламирането
Автор: silvvv1 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1371 Коментари: 0 Гласове:
3



        Отдавна хитър подход в предлагането на продукти е включването на децата в рекламите, по косвен и пряк начин. Участието на деца в рекламните клипове цели да събуди интереса на вашите деца и те съответно да се асоциират с героите от телевизията. По-конкретно да влязат в тяхната роля, да извършват техните действия- било то готвене или облизване на бисквитки и да употребяват същия продукт. Веднъж харесали рекламата, те държат да им закупите конкретната марка продукт. При този тип реклами посланието е насочено не към този, който реално извършва покупката, а към този, който е инициаторът на покупката.
       Подобен подход има и в рекламите за продукти за домашни любимци. Например компанията наGranata Pet Snack, която се провежда от съвсем скоро е една идея по-напред във времето. Тя действа донякъде агресивно, но право в целта. Състои се в следното: Билборд, рекламиращ кучешка храна, ви кани да направите дегустация на този продукт, използвайки приложение на мобилния си телефон. След като дадете своето съгласие по електронен път, от кутия, намираща в долната част на билборда, излиза една порция от въпросната храна. Вашият домашен любимец, разбира се, се впуска охотно...Посланието на кампанията гласи Checi in! Snack out!  /Провери! И похапни!/. Можете да разгледате тук:






Тагове:   куче,   маркетинг,   реклама,


Гласувай:
3



Следващ постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: silvvv1
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 42468
Постинги: 7
Коментари: 2
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930