Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2011 18:24 - Историята за крачещия Johnnie
Автор: silvvv1 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 7447 Коментари: 2 Гласове:
4



       

ИСТОРИЯТА НА КРАЧЕЩИЯ ЧОВЕК

 

 

             Какво стои зад познатото на всички име Johnnie Walker?

           imageИсторията започва през 1819 година. Тогава Джон Уокър бил 14-годишен младеж от Шотландия, чийто баща починал. Момчето, обаче,  притежавало интелект и блясък в очите, който подсказвал за неговата амбиция и жажда за успех. То не се поддало на отчаянието и  продало наследената ферма, в която се е трудил и с получените приходи отворил своя бакалия. Започнал да смесва различни видове малцове, за да получи висококачествено уиски с гарантирано качество и оригинален характер. В началото продажбите били основно в околността, но индустрията постепенно се разрастнала. Бизнесът наследили синовете на вече порастналия Джон- Робърт и Александър. За тях Шотландия не била достатъчно голям пазар за продукцията и уискито започнало да обикаля света.

              До 1860 била създадена уникалната бутилка, използвана и до днес- квадратната форма е отличителна, в същото време стабилна и практична, а етикетът с ъгъл точно от 24 градуса дава възможност за по-голям шрифт на надписа. Внуците на Джон извели уискито в 20и век. До 1909 г. били създадени червеният и черен етикет, също така и логото с крачещия човек. До 1920 питието обиколило 120 държави, а до края на 20и век към колекцията марки се присъединили зеленият, златният и най-величественият син етикет.

           Днес Johnnie Walker признато като уиски номер 1 в света. Името му се свързва с успеха и прогреса на личността. Девизът Keep Walking обикаля света и отличава една от най-успешните рекламни кампании. В момента марката е собственост на компанията Diageo, която е сред лидерите в алкохолната индустрия и държи марки като J&B, Bushmills, Smirnoff, Baileys.

            Уиски номер 1 в света се предлага в 5 варианта, всеки един от които със своя история, индивидуален характер и отличителни вкусови качества:

-          imageJohnnie Walker Red Label   - Червеното Джони е най-продаваният скоч в света. Представлява комбинация от леки уискита от източния бряг на Шотландия и по-тежки от западния бряг. Характерът е наситен, ароматен, пикантен. Притежава стил, страст, индивидуалност. Пие се чисто или с лед, а много хора по света го предпочитат с любима безалкохолна напитка.

-          imageJohnnie Walker Black LabelСъздадено е през 1870г. Отлежало е в специални бурета. До 1909 година се е наричало Old Highland Whisky, след което е преименувано на Black Label. Също съчетава комбинация от източни и западни малцове.

-          imageJohnnie Walker Green Label- богат бленд от малцове от четирите краища на Шотландия. Отлежава поне 15 години, за да придобие богат и плътен вкус. Различните малцове му придават сила и дълбочина, мистерия и енергия, сладост и финес.

-          imageJohnnie Walker Gold Label- Създадено е за празненствата по случай 100-годишнината на Джони Уокър през 1920 година. То е запазено в тайна и е изнесено през 90-те години на миналия век. Има мек, сладък и богат характер и елегантен вкус. Долавят се нотки на стафиди, мед, лека сметана. Структурата му е кадифена, вкусът – сладък и дълготраен.

-          imageJohnnie Walker Blue Label Връх на блендинг изкуството. За направата му се използват най-редките уискита в бурета от запасите на Джони Уокър. Те са с редки качества и вкус. Характерът е уникален- силен и сложен. Разновидност на Blue Label  е Johnnie Walker Blue Label King George уиски, създадено по повод класка препоръка, дадена на семейство Уокър през 1934г. Друга разновидност е The John Walker- допълнение към серията, създадено в памет на основателя в специална партида от 330 бутилки.

 

                 Компанията залага много на комуникацията със своите потребители. Марката е спонсор на различни мероприятия, сред които „Формула 1”, в промотирането на продукта се включват много известни личности, а рекламите са забележителни и се различават от обичайните реклами на алкохол, чиито сценарии са свързани предимно със секс и развлечения. Сред най-запомнящите се е „Андроид”- красива, изтънчена  и стилна, едновременно класическа и иновативна, традиционна и креативна, обхващаща глобален проблем, но и улавяща индивидуалната емоция, чувствена и сантиментална, но без излишна превзетост, дълбоко морална, възхваляваща природата и уникалните качества на човека на фона на унищожителния технически прогрес...

 

Нека си припомним въпросния клип:

 


 

 






Тагове:   уиски,   Johhnie Walker,   whiskey,   Джони Уокър,   скоч,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nasofr - :)
13.06.2011 11:24
Всичките съм ги пробвал, но за рождения си ден се поглезих със синия етикет и наистина е уиски правено един път. Меко, ароматно...
цитирай
2. silvvv1 - Чудесно е да имаш възможността да ...
13.06.2011 12:27
Чудесно е да имаш възможността да пробваш подобно питие, важното е да е с гарантиран произход :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: silvvv1
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 42454
Постинги: 7
Коментари: 2
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930